Tam kapanmayı kamp yaparak geçirmek isteyenler Marmaris'e akın etti

17 günlük tam kapanma sürecini çadır ve karavanda geçirmek isteyen vatandaşlar Muğla'nın Marmaris ilçesine akın etti.

Cumhurbaşkanlığı tarafından açıklanan ve korona virüse karşı alınan tedbirler kapsamında 29 Nisan saat 19.00'da başlayıp 17 Mayıs Pazartesi günü saat 05.00'de sona erecek olan tam kapanma kararı ardından büyük şehirlerde yaşayanlar Marmaris ve mahallelerine akın etti. İzolasyonun en temel korunma yöntemi olduğu dönemde doğa içinde karavan ve çadır kamp yerleri kapanmaya saatler kala dolmaya başladı.

Marmaris ilçe merkezine 20 kilometre mesafedeki Hisarönü Mahallesi'nde sahilde bulunan özel bir kamp alanı tatilcileri kabul etmeye başladı.

İstanbul'dan Marmaris'e kamp için 2 aile geldiklerini ifade eden Soner Avcı, "İstanbul'dan motorlar ve arabamız ile geldik. Pandemi döneminde kısıtlama ve kurallara tamamen uyduk evlerde sıkıldık, tabii çocuklarımızı da alıp hem doğa ile baş başa olmak için hem de mesafeli olmak için burayı tercih ettik bayram bitene kadar buradayız" şeklinde konuştu.

Çadırda kalacak olan misafirlerden Elif Hıt, "Çocuğumuzun derslerini online aldırıyoruz, daha önce Fethiye'ye gelmiştik. Arkadaş tavsiyesi ile Marmaris'e geldik bu kamp alanını bulduk çok beğendik. Koronanın bize tek katkısı bu oldu sanırım" dedi.

PANDEMİDEN KORKUP KARAVAN ALDILAR

40 yıldır Marmaris'te yaşayan emekli Eser Güner ise, "Pandemiden korktuk kendimize karavan aldık, Marmaris'te de evimiz var ancak buranın havasının güzelliği ve eşimin KOAH hastası olması sebebiyle burayı tercih ettik. Çiçekler diktik ev gibi güzelleştirdik yazı da kışı da burada geçirmeyi düşünüyoruz" dedi.

Özel kamp alanı işletmecisi Selma Evcan da, "Misafirlerimiz tüm Türkiye'den geliyor, normalde 80 çadırlık alanımızı pandemi kurallarına göre düzenleyince 40 çadıra düşürdük. Burada karavanda kalan misafirlerimiz kendi banyo tuvaletlerini kullanıyor, çadırda kalanlar ise kampa ait tuvalet ve duşları kullanıyor. Her yerde hijyen noktalarımız var, temizlik düzenli olarak dezenfektanlar ile yapılıyor. Akşama kadar 8 çadır misafirimiz daha gelecek tam dolu olmasak bile sosyal mesafe kurallarına uygun bir tatil yapılıyor" dedi.

KAYNAK: İHLAS HABER AJANSI

😂
😡
Son Haberler
Kayseri'de akıl almaz ölüm! Akrep yiyerek hayatına son verdi!
Danimarka'nın başkenti Kopenhag'da feci yangın! Tarihi borsa cayır cayır yandı!
Pakistan'daki sel felaketi çok sayıda can aldı! Hükümet korkunç bilançoyu açıkladı
Ticaret Bakanlığı'ndan önemli İsrail açıklaması! İhracat yasağı kapsamına 1019 ürün dahil edildi!
Çok Okunanlar
16 Nisan 2024 Salı günü hava durumu nasıl olacak? Meteorolojiden sıcaklık açıklaması!
Altın fiyatı rekora doymuyor: Yükselişin arkasındaki 3 ana neden belli…
Son dakika! Bakan Yerlikaya canlı yayında konuştu! Selektör cezaları iptal edildi!
MHP Lideri Devlet Bahçeli, grup konuşmasında önemli açıklamalar yaptı!
Yorumlananlar
Bakan Tunç duyurdu! Teleferik faciasında yeni gelişme! CHP'li başkan ve 5 kişi tutuklandı
CHP listelerinden seçime giren DEM Parti ilk defa İBB meclisinde temsil edilecek
Sıcak Haber: İran’dan İsrail’e misillime! Drone ve seyir füzeleri ile saldırıyor…