1. HABERLER

  2. GÜNDEM

  3. CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!

CHP İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu, Esenler Belediye Başkanı Mehmet Tevfik Göksu'ya hakaretler yağdırmıştı. Göksu'dan flaş hamle geldi. Göksu, Ekrem İmamoğlu'nun ve bazı basın yayın organlarının, İBB yalanlarını gün yüzüne çıkardı...

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!

CHP İstanbul adayı Ekrem İmamoğlu, Esenler Belediye Başkanı Mehmet Tevfik Göksu'ya hakaretler yağdırmıştı. Göksu'dan flaş hamle geldi. Göksu, Ekrem İmamoğlu'nun ve bazı basın yayın organlarının, İBB yalanlarını gün yüzüne çıkardı...İşte CHP'nin yalanları ve gerçekler...

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"SAYIŞTAY'IN DENETİMİNDE ORTAYA ÇIKAN ZARAR TOPLAMI 753 MİLYON" / YALAN

Gerçek: 753 milyon milyon TL kamu zararı, hiçbir Sayıştay raporunda mevcut değildir. Sayıştay raporuna göre, 108.313 TL söz konusudur. Hukuki süreç devam ediyor.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"WEB SİTESİ İÇİN 3 YILDA 80 MİLYON TL HARCANMIŞ" / YALAN

Gerçek: 3 yıllık süreçte, toplamda 460 iş kaleminin yapımı ile 36 personelin 3 yıllık maaşlarının yanısıra lisans ücretleri, teknik ekipman, yazılım geliştirilmesi, eğitimler ve bu kapsamdaki satın almaları da içeren işlerin tamamına ödenen ücreti WEB Sitesi'ne ödenen ücret olarak nitelemek büyük bir yalandır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"ÖZEL KALEME AİT 100'DEN FAZLA ARAÇ"/ YALAN

Gerçek: İBB Özel Kalem Müdürlüğü'ne 8 adet araç tahsislidir. Bunun dışında Özel Kalem Müdürlüğü'ne tahsisli araç bulunmamaktadır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"SON 6 YILDA SADECE TEK BİR MÜDÜRLÜKTE FİKİR PROJESİ OLARAK HAZIRLANAN AMA UYGULANMAYAN FİKİR PROJELERİNE 226 MİLYON HARCANMIŞ" / YALAN

Gerçek: Fikir projeleri gerçekleştirmek israf değil tam aksine israfı önlemek için yapılan çalışmalardır. Son 6 yılda tek bir müdürlükte değil İBB'nin tüm birimlerinde 150'den fazla fikir projesi çalışılmış ve birçoğu uygulanmış olup tamamına ödenen ücret iddia edilen 226 milyon değil 50 milyon civarındadır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"İSKİ'DE 124 YÖNETİCİYE 874 MAKAM ARACI DÜŞÜYOR"/ YALAN

Gerçek: İddia kesinlikle asılsızdır. Tüm İSKİ çalışanlarının işlerini yerine getirmek için kullandığı araçlar makam aracı olarak lanse edilmeye çalışılmaktadır. İSKİ'de 132 yönetici ve iç denetimci vardır ve farklı segmentlerde 132 adet makam aracı bulunmaktadır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"İBB'DE 643 YÖNETİCİYE 1717 MAKAM ARACI" / YALAN

Gerçek: İBB'nin kiralık araç sayısı 1798'dir. İBB'de makam aracı olarak hizmet veren farklı segmentlerdeki toplam araç sayısı 643 değil, 120'dir. Bu rakama yurt içi ve yurt dışından gelen misafirler için kullanılan araçlar da dahildir. Diğer araçlar; ambulans, böcek ilaçlama, cenaze işlemleri v.b. işler için kullanılmaktadır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"48 YÖNETİCİNİN BULUNDUĞU İETT'DE 150 ADET KİRALIK MAKAM ARACI VAR" / YALAN

Gerçek: İddia kesinlikle doğru değildir. bir kişiye birden fazla araç tahsisi yapılmış gibi gerçek dışı bir algı oluşturulmaya çalışılmaktadır. İETT'de 76 yönetici vardır ve farklı segmentlerde 76 adet makam aracı bulunmaktadır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"İHTİYAÇ DIŞI ARAÇ MASRAFI YILLIK 120 MİLYON" / YALAN

Gerçek: İBB'de ihtiyaç dışı araç söz konusu değildir.

"İBB'NİN VAKIF VE DERNEKLERE YÜZ MİLYONLARCA PARA YARDIMI YAPIYOR" / YALAN

Gerçek: İBB tarafından hiçbir vakfa nakit yardımı yapılmamıştır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"İBB HALK EKMEK AŞ'NİN BAŞAKŞEHİR FUTBOL KULÜBÜ'NE ARDA TURAN TRANSFERİ İÇİN 9 MİLYON EURO VERDİ" / YALAN

Gerçek: CHP adayı ve bazı basın yayın organları tarafından Arda Turan transferi için İstanbul Halk Ekmek'ten 9 MİLYON euro ödendiğine dair iddialar kesinlikle yalandır. Halk Ekmek tarafından Arda Turan transferi için herhangi bir kişi veya kulübe hiçbir şekilde tek bir lira ödenmemiştir.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"SPOR A.Ş.-OKÇULAR VAKFINA OKÇULUK EĞİTİMİ ALTINDA İHALE VERİYOR" / YALAN

Gerçek: Spor İstanbul A.Ş., iddia edildiği gibi okçuluk eğitimi veya başka bir isim altında herhangi bir çalışma yapmamaktadır. Bu konuda herhangi bir planlama da söz konusu değildir. Dolayısıyla herhangi bir vakıf ile okçuluk eğitimi altında bir çalışması kesinlikle bulunmamaktadır.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"İBB'DE İHALE RANTI! "YANLIŞ" HESAPLAMAYLA FAZLA PARA VERMİŞLER" / YALAN

Gerçek: Mevzuata uygun olarak km. birimi dikkate alınarak elde edilen yaklaşık maliyet tutarı: 56.370.232,17 TL'dir. Bu tutar içerisinde personel taşıma işi için 362 adet iş kalemi toplamı: 52.936.732,17 TL'dir. 363'üncü iş kalemi olarak şehir içi ve şehir dışı otobüs kiralanması olmak üzere toplamda 900.000 KM'lik mesafe için ise fiyat: 3.433.500,00 TL'dir. Dolayısıyla yaklaşık maliyette yanlışlık söz konusu değildir. Sayıştay'a cevaben bildirilmiştir.

Beyazmasa gezileri için ise, 2017 yılı Sayıştay raporu cevabına istinaden "fazla ödemeye mahal verilmediği" açıkça yazmaktadır. fazla ödeme kesinlikle söz konusu değildir.

CHP ve İmamoğlu'nun yalanları tek tek gün yüzüne çıktı!
"SAYIŞTAY RAPORU: İBB, FETÖ'YE SEHVEN PARA AKTARDI" / YALAN

Gerçek: "Beyazmasa tarafından düzenlenen gezilerde kamuya ait saray ve müze ziyaretleri için ödenecek bilet fiyatları düşük tutulurken, FETÖ'ye mali destek sağladığı iddia edilen grup tarafından işletilen özel işletmelere yüksek bilet ödemesi yapıldığı" yönündeki iddialar kesinlikle yalandır! hiçbir ödeme yapılmamıştır.


"İBB'NİN BORCU SON 5 YILDA 20 KAT ARTTI" / YALAN

Gerçek: İBB'nin borç oranı 2014 yılından bugüne 3,34 oranında artmıştır.

HABERE YORUM KAT

4 Yorum